Jag och mitt liv

Direktlänk till inlägg 22 januari 2012

Söndag..

Av Carro - 22 januari 2012 20:41

Det är söndag och jag håller på att bli galen. Melissa vägrar sova, hon vill inte vara här och hon vill hem till sin pappa.

Man känner sig så uppskattat som mamma ibland. Jag vet att hon inte menar något illa och jag vet att hon håller på precis likadant hemma hos Nicke. Men ibland är det verkligen inte kul att höra. Fan man blir bara ledsen.


Annars då? Jo jag har varit hos mamma o pappa hela helgen. Väldigt ovanligt men det var kul.

I fredags skickade mamma en taxi så jag skulle komma dit. Men jag kom dit, lyssnade lite på musik. Satt o kollade på sagoserien då mamma hade spelat in. Och sedan var jag den som var vaken. Mamma o pappa somnade i soffan. haha..

Tur att jag kan ta vara på  mig själv. Kollade klart på tv o gick sedan o la mig.

Vaknade upp på lördagen o drack lite kaffe o bara tog de lugnt en liten stund. Sen in till Järna och gick på Hem ljuva hem. Där jag hittade en underbar ram som jag ska ha ovanför min säng sen.

Tittade runt lite o lovade mig själv att jag ska tillbax fast med mera pengar.. haha


Sen så åkte vi till Gnesta för att kolla matchen där, fan vilken bra match. Dom höll ett bra spel hela tiden. Hela matchen.

Skit bra.. Dom spelade så jävla bra och det slutade med att dom vann med 14-6 mot Gnesta.

Efter de så åkte vi till Vagnhärad och åt jätte god mat. Efter de så åkte vi hem till mamma o pappa igen o där blev de lite vin, musik och spel. Vi spelade Disney Tp.. Skit kul..

Gick sedan o la mig o efter ett tag så kom bror hem. Jag sov i brors säng o han sov på hans bäddsoffa.


Denna dag har varit seg. Men den har samtidigt varit lugn. Åt tonfisksallad framför tv:n och bara myste. Nu ligger förhoppningsvis barnen o sover. Eller ja, Cleo sover ju men jag hoppas att även Melissa har somnat.


Snart blir det sängen för min del. Känner mig så där lagom seg o trött. Sen så är det upp imorgon o iväg till dagis. Efter dagis så ska jag o barnen kanske ut till syster o Nenne. Men vi får se hur det ser ut.


Nej nu har jag ingen ork att sitta här mer. Blir att små kolla på Mamma Mia som börjar nu på 3.an

sen sova..

Bye bye

 
 
Sandra

Sandra

23 januari 2012 17:09

Kika in här: http://sandraeh.blogspot.com/2012/01/award.html

Kram!

http://sandraeh.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 1 december 2015 13:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 7125152266"

Av Carro - 1 december 2015 11:38

Jag är återigen så sugen på att byta blogg plats. Men jag vet inte vart eller vilken. Det jag vet är att jag inte vill gå tillbaka till blogg.se för där har jag varit förut. Funderar på om jag ska testa nouw.com Men eftersom jag inte har bestämt ...

Av Carro - 30 november 2015 20:00

Alltså förlåt till er alla som ser fram emot jul.   Jag är så less, i år igen. Melissa är bland det svåraste att hitta på julklappar till, hon är inget barn som direkt leker. Hon har hur mkt pyssel som helst som hon inte alltid är så intressera...

Av Carro - 30 november 2015 17:00

Ja som sagt den 9/11 var vi och kollade på våran lilla bebis. Och trots att jag gjort detta 2 ggr tidigare med Melissa och Cleo så var jag så sjukt nervös. Vi skulle vara på Huddinge sjukhus kl 11.00 och det var ju inte det härligaste vädret. Vi var ...

Av Carro - 30 november 2015 15:24

Att man kan vara så dålig på att blogga som jag är.. Det är helt sjukt. Och ändå har jag så många tankar o funderingar o annat man kanske vill skriva av sig. Men icke. Sen skyller jag gärna på våran dator en del oxå. Det är ingen jag gärna har så g...

Ovido - Quiz & Flashcards