Jag och mitt liv

Alla inlägg under november 2012

Av Carro - 15 november 2012 09:22

Här har man inte skrivit mkt alls.. Jag har inte haft något att skriva om trots att de har hänt en del i mitt liv på sistonde..
Jag har skaffat en helt underbar kille som jag tycker otroligt mkt om. Barnen tycker om honom så de är helt underbart. Vi har ännu inte varit hos mina föräldrar och inte heller mormor men vi ska snart dit. Får lixom planera in lite. Det går bra för Melissa i skolan och hon verkar trivas väldigt bra. För Cleo på dagis går det oxå kanon bra. Så skönt. :) Jag söker jobb så de står härliga till och jag har dessutom varit på en arbets intervju i fredags och väntar på besked. Men jag stannar ju inte upp och väntar så de sättet att jag slutar söka utan jag fortsätter att söka. Hoppas verkligen att jag får jobb snart, så less på att gå hemma.
Vill ha ett jobb och att jobba ihop mina egna pengar så man kan sluta oroa sig varje månad.
Men någon gång är de min tur :D Kag håller fortfarande hoppet uppe.
Jag känner att jag mår bra. Visst jag har mina depp dagar fortfarande men jag känner att i de stora hela så mår jag riktigt bra, eller egentligen så gör jag ej de men jag mår just nu så bra som jag kan göra och mkt har jag o tacka Fredde (pojkvännen), Madde och Nicke o hans kompis Dessi för.. Helt underbart att ha helt underbara personer i sitt liv. Sen ska man ju självklart inte glömma sin familj och dom 2 som bor i Örebro samt dom 2 som bor på gården över.. Ni är helt underbara :P

Blomman fick jag av Fredde <3

Ovido - Quiz & Flashcards