Jag och mitt liv

Direktlänk till inlägg 8 juli 2015

Hej.

Av Carro - 8 juli 2015 13:15

Som vanligt så var det ett tag sen man skrev här. som jag skrev i mitt sista inlägg så saknar jag att skriva men jag vet lixom inte om vad. Fast det är ju min dagbok detta så egentligen borde det inte vara så svårt men jag kan ju heller inte skriva vad som helst. Men i vissa fall så kan det bli så fel.
Samtidigt så är det egentligen inget som jag ska bry mig om men det gör jag.

Jaja, skit samma. Just nu är det inte mkt som händer här hemma. Vi inväntar semester precis som många andra men vi har inte direkt planerat något för semestern. Utan vi får ta det som det kommer. Men det som ska bli underbart är att få umgås med familjen utan att tänka på tider. Att man måste gå o sova för att man ska upp till jobbet eller man måste upp på morgonen. Visst med barn så måste man ju kliva upp ändå men det är en helt annan sak. Men det ska i alla fall bli helt underbart.
Fredde och Melissa har i alla fall 3 veckors semester medan jag har 2. Jag har vecka 29 och 31 men vecka 30 ska jag jobba.
Likaså så ska jag jobba i helgen, det ska bli rätt skönt. Det har inte blivit så mkt jobb hittills för mig. Det blir så ibland när man är timanställd.

Förra helgen så tog jag o Fredde vårat pick och pack o drog ut till landet. Det var helt underbart. Bara jag och Fredde. På fredagen hände det inte så mkt eftersom Fredde var trött efter att ha varit ute med sitt jobb på torsdagen så han var rätt sliten. haha
Men lördagen bjöd på otroligt fint väder och det var så sjukt varmt. Så varmt och fint väder att vi badade i poolen som Fredde köpt och jag brände mig så sjukt på axlarna, armarna och ansiktet. Så skönt eller nåt. haha Även Nenne kom ut en sväng till landet medan min syster jobba så det var riktigt skoj.
Vi tog några öl och snackade skit o lyssna på musik medan vi satt i poolen. Riktigt nice.

Efter att vi suttit där ett tag så drack vi lite kaffe o sedan gick vi ner till stranden o kollade in folket som körde/åkte vattenskoter. Det var skoj.
Efter det så började vi med maten och Nenne åkte hem. Så jag o Fredde spelade lite kort och pratade en del.
Det var en så mysig och underbar helg. Den helgen avslutades med ett dop för lilla Aron. O det var så fint och mysigt. Dock jävligt varmt.
Men det var ett mysigt dop för en helt bedorade liten kille <3

Annars då, inte mkt. Fredde jobbar, jag "väntar" på jobb. O idag fick Melissa vara hemma.
På fredag är det jobb och det ska bli så grymt skoj o skönt o jag ska som sagt jobba hela helgen och sen blir de semester. Jippi =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 1 december 2015 13:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 7125152266"

Av Carro - 1 december 2015 11:38

Jag är återigen så sugen på att byta blogg plats. Men jag vet inte vart eller vilken. Det jag vet är att jag inte vill gå tillbaka till blogg.se för där har jag varit förut. Funderar på om jag ska testa nouw.com Men eftersom jag inte har bestämt ...

Av Carro - 30 november 2015 20:00

Alltså förlåt till er alla som ser fram emot jul.   Jag är så less, i år igen. Melissa är bland det svåraste att hitta på julklappar till, hon är inget barn som direkt leker. Hon har hur mkt pyssel som helst som hon inte alltid är så intressera...

Av Carro - 30 november 2015 17:00

Ja som sagt den 9/11 var vi och kollade på våran lilla bebis. Och trots att jag gjort detta 2 ggr tidigare med Melissa och Cleo så var jag så sjukt nervös. Vi skulle vara på Huddinge sjukhus kl 11.00 och det var ju inte det härligaste vädret. Vi var ...

Av Carro - 30 november 2015 15:24

Att man kan vara så dålig på att blogga som jag är.. Det är helt sjukt. Och ändå har jag så många tankar o funderingar o annat man kanske vill skriva av sig. Men icke. Sen skyller jag gärna på våran dator en del oxå. Det är ingen jag gärna har så g...

Ovido - Quiz & Flashcards