Jag och mitt liv

Alla inlägg under januari 2014

Av Carro - 8 januari 2014 16:46

Här har man inte bloggat mkt inte. Men jag har inte direkt haft någon lust så jag har som vanligt slutat blogga..


Just nu så halv sover Fredde på soffan och barnen leker medan jag har precis satt in köttet i ugnen.

Melissas första dag i skolan efter jul lovet gick jätte bra. Hon var så glad när jag hämtade henne. Skönt att hämta ett glatt barn igen =)


Jul och nyår var riktigt bra, julen spenderade vi i Småland med Freddes släktningar. Vi var barnfria eftersom barnen firade jul detta år med sina fäder. Vi hade en riktigt bra och rolig vecka där nere och det är så härligt att se att Fredde verkligen lyser upp när han är där. Underbar syn.

Nyår spenderade vi ute på landet tillsammans med barnen och några kompisar.

Kan ju säga att tiden försvann otroligt fort så vi höll på att missa 12-slaget. Haha, då tror jag att de innbär att man har det trevligt.

Alla förutom jag o barnen bastade och det vill jag ha repris på eftersom det tydligen var en ved eldad bastu och inte el.. Nice =) Så det måste prövas.


Annars då? Ja, det har inte hänt något nytt. Känns som att allt står still för min del tyvärr =(

Men snart eller någon gång är det min tur..


Nej jag har tyvärr inget mer o skriva och vet inte om jag kommer att fortsätta skriva eller om jag tar en paus till det händer något i livet.. Ha det bra =)

Ovido - Quiz & Flashcards