Jag och mitt liv

Alla inlägg under december 2015

Av Carro - 1 december 2015 13:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 7125152266"

Av Carro - 1 december 2015 11:38

Jag är återigen så sugen på att byta blogg plats. Men jag vet inte vart eller vilken. Det jag vet är att jag inte vill gå tillbaka till blogg.se för där har jag varit förut.

Funderar på om jag ska testa nouw.com

Men eftersom jag inte har bestämt mig än så ska jag fundera en stund innan jag gör nåt.


Idag skulle jag egentligen åkt till en kompis MEN jag vaknade i morse med sån jävla migrän och illamående. Skickade ett återbud och har en kaffe innestående. =)

Men somnade om i alla fall och när jag vakna hade jag skit ont i halsen när jag svalde och jag har fortfarande. Så kul så. Hatar att mitt immunförsvar är så mkt sämre nu när man är gravid.

Förut blev jag typ aldrig sjuk och blev jag det så höll det i sig max 2 dagar. Däremot så huvudvärken kommer och går precis som den själv vill. Däremot är jag så sjukt glad över att jag inte har likadant när det gäller huvudvärk med denna bebis som jag hade med Cleo. Då hade jag migrän var och varannan dag. Det var riktigt hemskt.


Så idag blir det inte alls mkt gjort här hemma. Komma på mat, ev tvätta lite. Beroende på hur min huvudvärk utspelar sig.

Nej nu ska jag fixa lite lunch jag hoppas att jag får i mig, vilket inte brukar vara så lätt =(

Ha de gott =)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards