Jag och mitt liv

Direktlänk till inlägg 9 juli 2015

Hej hej

Av Carro - 9 juli 2015 17:58

Började dagen med att lämna Melissa på fritids vid 9 då hon ville så gärna dit. Imorgon är sista dagen för henne för att sen njuta av minst 3 veckor semester.
Sedan ringde jag hennes far för att han skulle köra mig till Sickla där jag skulle handla in Melissas nya surfplatta som hon ska få när hon fyller på måndag :) Tiden går för jävla fort. Efter de mötte vi upp Nenne o Lilly för att jag mitt klant arsle hade glömt en påse i deras bil. Det slutade med att jag fick Lilly med mig hem och hämtade Melissa vid 13 typ från fritids.

Efter det så kom Madde o Fia o fika med 5 ungar så man kan mer eller miste säga att det har varit fullt i lägenheten :) Men det har varit riktigt skoj måste jag erkänna.
Vi gick ut till stora lekparken så alla barnen fick springa av sig och det blev lyckat.
Melissa och Lilly har precis ätit tråkiga köttbullar och makaroner men det är ju ändå mat o barnen älskar det samt att dom blev mätta. Jag tycker inte alls om de men om man gör själv med massa kryddor är det gott :)

Annars då? Jo, börjar bli rätt trött o taggar inför en arbets helg. Det ska bli rätt skönt faktiskt. Har inte jobbat på ett tag så de ska bli riktigt skoj. O så väntar vi just nu på att det ska bli semester!! :)

Nej, bjuder på en bild på "mina" älskade kattungar som jag lånade på midsommar där dom sover i mitt knä. Alla 4 <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 1 december 2015 13:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 7125152266"

Av Carro - 1 december 2015 11:38

Jag är återigen så sugen på att byta blogg plats. Men jag vet inte vart eller vilken. Det jag vet är att jag inte vill gå tillbaka till blogg.se för där har jag varit förut. Funderar på om jag ska testa nouw.com Men eftersom jag inte har bestämt ...

Av Carro - 30 november 2015 20:00

Alltså förlåt till er alla som ser fram emot jul.   Jag är så less, i år igen. Melissa är bland det svåraste att hitta på julklappar till, hon är inget barn som direkt leker. Hon har hur mkt pyssel som helst som hon inte alltid är så intressera...

Av Carro - 30 november 2015 17:00

Ja som sagt den 9/11 var vi och kollade på våran lilla bebis. Och trots att jag gjort detta 2 ggr tidigare med Melissa och Cleo så var jag så sjukt nervös. Vi skulle vara på Huddinge sjukhus kl 11.00 och det var ju inte det härligaste vädret. Vi var ...

Av Carro - 30 november 2015 15:24

Att man kan vara så dålig på att blogga som jag är.. Det är helt sjukt. Och ändå har jag så många tankar o funderingar o annat man kanske vill skriva av sig. Men icke. Sen skyller jag gärna på våran dator en del oxå. Det är ingen jag gärna har så g...

Ovido - Quiz & Flashcards