Jag och mitt liv

Alla inlägg under september 2014

Av Carro - 2 september 2014 18:05

Det händer verkligen inget nytt i mitt liv. Dagarna är som alla andra dagar. Det är lixom inget nytt som händer.
Idag har jag plockat ner barnens säng då vi planerar att fixa nya sängar till barnen så dom får lite mera utrymme på rummet.
Dock så vill jag att jag o Fredde ska lägga ut våran lägenhet på ett byte och Fredde har sagt att han sjka hjälpa mig eftersom jag behöver info om våran lägenhet för att kunna skriva. Men Fredde jobbar ju som han gör och när han äntligen är hemma så orkar han ju inte vilket jag förstår. Men vi behöver komma till en större lägenhet. Barnen behöver eget rum, vi behöver större utrymme.
Det är ganska trångt här hemma och jag vill kunna plocka upp mina saker som fortfarande är i källaren här hemma och se vad man har.
Jag har lixom gkömt bort vad jag äger.

JAg och min syster har i alla fall bestämt oss för att plocka undan våra släkt tallrikar och bara ställa undan dom. Vi använder dom aldrig, så då tänkte vi att vi ställer undan dom, antingen här hemma eller hos dom i en kartong så finns dom där om vi skulle behöva dom så finns dom där. Bara att användas. Men dom tar en sån onödig plats för något som man inte använder.

Annars då? Ingenting kan jag säga, pratade med min far i går i en halv timme och det var kanon kul att bara prata allmänt.
Det är inte ofta vi pratar så men dom ggr det händer så njuter jag för fullt :)

Nej nu ska jag fixa maten så barnen kan varva ner för att sova sen.
Puss o Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards