Jag och mitt liv

Direktlänk till inlägg 26 juni 2011

Söndag kväll..

Av Carro - 26 juni 2011 22:39

Sitter här i min ensamhet medans Timo sitter o spelar wii.. Sitter o lyssnar på musik o bara tar det lugnt. Fast snart är det dax för sängen då det är jobb imorgon. Hoppas att det verkligen finns mer att göra imorgon än vad det har funnits dom senaste veckorna. Men det återstår o se.


Idag har jag i alla fall fixat en säng till Melissa o Cleo. Det blir en våningsäng, mamma o pappa betalar den o hämtar den på lördag. Den finns nämligen i Järna. Skönt att få det fixat. Sen så har Timo´s mamma hjälp oss med en soffa. Dock så åker ju Timo o hans mamma + 2 till redan på onsdag. Trodde dom skulle åka på torsdag men ack vad fel man kan ha. Så det blir jag, Ari o Tompa som fixar soffan på torsdag.. Jag får ju hämta nycklarna då, så då hämtar vi även soffan. Så har jag den ståendes där. Sen på fredag så ska jag o Sandra dit o städa. Sen i veckan ska jag ta Sandras hjälp att packa. Men samtidigt så kommer jag att vilja vara med Timo oxå. Så mkt som möjligt. Han kommer ju vara borta från mig i flera dar. När han kommer tillbax så skulle hans mamma hjälpa mig med gardiner o lite annat smått o gott. Som handdukar o annat. Hon är nämligen sömmerska. Just nu känner jag att jag har mkt stöd. O det uppskattas. Jag ska förklara lite hur allt ligger till när jag är klar med detta inlägg..

Men i alla fall så kan jag säga ärligt att jag känner mig jätte ledsen när jag vet att han snart ska åka iväg. Visst han är bara borta i 4 dar. Men jag kommer sakna honom som fan. Visst det är nog bra för oss eftersom vi har varit med varandra väldigt mkt. Men jag känner att jag inte vill vara utan honom heller.

Men samtidigt så vare sig han vill åka eller inte så gör han de för resten av famijen. Så är de ibland..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 1 december 2015 13:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 7125152266"

Av Carro - 1 december 2015 11:38

Jag är återigen så sugen på att byta blogg plats. Men jag vet inte vart eller vilken. Det jag vet är att jag inte vill gå tillbaka till blogg.se för där har jag varit förut. Funderar på om jag ska testa nouw.com Men eftersom jag inte har bestämt ...

Av Carro - 30 november 2015 20:00

Alltså förlåt till er alla som ser fram emot jul.   Jag är så less, i år igen. Melissa är bland det svåraste att hitta på julklappar till, hon är inget barn som direkt leker. Hon har hur mkt pyssel som helst som hon inte alltid är så intressera...

Av Carro - 30 november 2015 17:00

Ja som sagt den 9/11 var vi och kollade på våran lilla bebis. Och trots att jag gjort detta 2 ggr tidigare med Melissa och Cleo så var jag så sjukt nervös. Vi skulle vara på Huddinge sjukhus kl 11.00 och det var ju inte det härligaste vädret. Vi var ...

Av Carro - 30 november 2015 15:24

Att man kan vara så dålig på att blogga som jag är.. Det är helt sjukt. Och ändå har jag så många tankar o funderingar o annat man kanske vill skriva av sig. Men icke. Sen skyller jag gärna på våran dator en del oxå. Det är ingen jag gärna har så g...

Ovido - Quiz & Flashcards