Jag och mitt liv

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Carro - 5 oktober 2012 07:34

Här har det inte hänt så mkt på senare tid, har sökt jobb och kollat runt på utbildningar. Ska snacka med en studievägledare på onsdag nere på af och se om den personen kan hjälpa mig.. Skulle vara så jävla skönt om man kom in på en utbildning för att plugga upp sina ämnen men även ha något att göra om dagarna.. Underbart :D Och eftersom jag inte verkar få något jobb så.. Men jag ska fortfarande söka jobb, trots utbildning. Det är ju bara att man söker efter deltidsjobb eller så..

Just nu ligger Cleo i min säng och är skit sur för att han inte får/kan åka till sin pappa. Och Melissa ligger i sin säng och vilar.. Det blir inge skola/dagis idag då det har varit en icke bra natt.. Ingen i denna familj har typ sovit något :/ Mindre kul..
Så idag blir en lugn dag. Visst jag ska städa och tvätta idag i alla fall. För det är ett stort måste.. Annars så vet jag inte alls vad som händer..
Imorgon hoppas jag på att man kan åka ut till mamma och pappa med barnen, var ett tag sen jag träffade dom och ännu längre sen som barnen träffade mormor och morfar.
Och på söndag så är det brors första bandy match för denna säsong :) Jippi säger jag.. Haha
Så den ska jag helt klart gå på.. Kan ju säga så här att jag brukar typ vara på alla. Eller jag försöker i alla fall :)
Tycker det är så kul att kolla på, vinnar match eller inte..
Nej, nu ska jag dricka upp mitt kaffe så vi hörs :P

Ovido - Quiz & Flashcards