Jag och mitt liv

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Carro - 11 september 2012 22:09

Jag är så glad, jag känner mig inte längre som den fula ankungen utan jag känner att jag ser faktiskt bra ut.
Att mina 2 barn har faktiskt gett mig mer än bara glädje med skratt utan oxå att efter jag fick dom, efter att dom fina <3 har legat i min mage så har jag oxå fått finare former..
Visst jag kommer fortfarande ha upp och ner dagar men i det stora hela så känner jag mig fin, söt. Vissa dagar känner jag mig vacker och snygg.. Tack alla som har hjälpt mig med stöttande ord och eran envishet..
Hoppas bara att jag kommer ha kvar denna må bra känsla..
Älskar er mina underbara vänner som funnits där i ett år och till Sandra som har varit med längre.
Och tack till alla nya vänner som har gett mig uppskattande ord. Det har hjälpt mig långt. Dessutom tack till min familj som funnits där.. <3

Av Carro - 11 september 2012 22:04

Saknaden efter dig finns, vem jag än är med, hur kul jag än har så tänker jag hela tiden på dig. Du finns i mina tankar dag som natt..
Jag är inte kär men tycker mkt om dig.. Du får mig glad, du får mig att le hela dagarna. Du är du och du är speciell.. <3

Ovido - Quiz & Flashcards