Jag och mitt liv

Alla inlägg den 24 februari 2015

Av Carro - 24 februari 2015 19:46

Att bli så jävla glad och besviken på samma dag är verkligen inte kul. Blev så glad pga ett besked men så ledsen några timmar senare. Bland det värsta jag har varit med om och spec när man har längtat efter det glada beskedet. Eller längtat och längtat. Jag har längtat men samtidigt varit rädd/orolig.
Men att få ett dåligt besked några timmar efter gjorde mig jävligt ledsen, jag har inte alls varit på topp humör idag.

Men vi har i alla fall haft svärmor på besök, det blev en sån lyxig mat som pizza. Det satt rätt fint idag med tanke på mitt mående.
Melissa har även åkt "tidigare" till sin far. Hon åkte dit redan idag. Ganska skönt men konstigt. Det är skönt och kul att hon har fått en sån bra kontakt med sin pappa igen och att jag får lite andrum. Samt att jag får umgås med min älskade sambo.

Kände bara att jag ville skriva av mig lite. Men nu ska jag umgås med gubben :)


Bilden kommer från landet, barnen, jag och Fredde var ute på en promenad. Det var en rolig och skön promenad :)

Ovido - Quiz & Flashcards