Jag och mitt liv

Alla inlägg den 15 december 2013

Av Carro - 15 december 2013 16:00

Helgen har väl varit sisodär.. Fredde var ju som sagt på julbord så det hände inte så mkt o pepparkakor blev det inte heller.


Men i lördags fick vi för de första "sovmorgon" till 11:30 och sen så gick Fredde o la sig på soffan o jag började jag fixa fram så barnen kunde baka pepparkakor på lördagen ist. Tänkte jag skulle bjuda på lite bilder. Det blev inte så mkt pepparkakor dels för att Melissa skulle iväg med hennes far på kalas och sedan så hade vi inte så mkt deg.

Men här kommer bilder i alla fall..


       

Konstigt att jag inte tänkte på att ta en bild när dom var klara =/

Men det får väl bli nästa gång.


Annars så hände det inte alls mkt igår så vi var bara hemma och tog de lugnt. Vädret var ju inte det roligaste heller.


Just nu söndag så har vi varit o lämnat Cleo som ska vara hos sin pappa i 2 veckor.

Men det gick bra o lämna honom och det är alltid lika skönt.


Just nu sitter jag o blir helt galen på Melissa.. Hon gör läxorna och redan nu börjar hon med att "Jag orkar inte, jag vill inte, jag kan inte, osv osv osv" så försöker hon även att jag ska svara på talen ang matten.. Nej jag håller inte alls på att bli galen.. Bara lite men jag biter fortfarande ihop.

Imorse när barnen åt frukost så tände vi så klart 3:e advent ljuset.

Så mysigt =)


 


Nu ska jag bli lite mer galen på Melissa här samt att hjälpa Fredde med maten <3

Ovido - Quiz & Flashcards