Jag och mitt liv

Alla inlägg den 19 december 2013

Av Carro - 19 december 2013 09:19

Melissa går en lång dag i skolan. Från 8:15-17:30
Inte ett dugg avensjuk :) SJ sitter jag här i soffan och dricker blåbärssoppa då jag inte mår bra. Jag är inte magsjuk eller nå sånt utan jag mår helt enkelt inte bra, illa mående, yr i huvudet osv osv.. Har mått så i några dagar nu :/
Hoppas de går över snart.. Hade tänkt o lägga mig o vila en stund o sen städa o fixa lite här hemma så de inte blir så mkt på söndag. Då vi hade tänkt o städa eftersom vi drar :)

Jag tror inte att ja är ensam när jag säger att det men vart fan är snön! Finns ingen julkänsla överhuvudtaget.. :(
Kommer väl som vanligt nästa år då man känner att man inte vill ha den längre.. :/

Nej nu ska jag fixa lite o sen lägga mig :) Innan avslutningen för Melissa. Hihi

Ovido - Quiz & Flashcards