Jag och mitt liv

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Carro - 11 augusti 2013 18:03

Idag har min son åkt hem till sin pappa, det är tomt här men jag vet hur mkt Cleo hade/har saknat sin pappa så klart att han ska dit. Desstuom så får jag tillbax honom på söndag igen och då förhoppningsvis så kommer vi ha en överaskning till barnen.

Det är nämligen så att vi ska hämta katt helgen som kommer. Eller rättare sagt katter.

Ska bli spännnande och jag tror inte att de kommer bli en dans på röda rosor till en början men jag tycker att det ska bli kul, spännande o se om man har några blommor kvar eller så.. =) Jag tycker att det ska bli kul och barnen har tjatat om katt sen deras moster fick/skaffade katt. Och nu har vi turen att Fredde har släktingar =)


Men i alla fall Melissa börjar fritids imorgon och de ska bli skönt för både henne och mig. Hon behöver komma iväg och träffa kompisar och ha det bra. Skönt att komma in i en bra rutin igen. Kommer bli tufft att ta sig upp på morgonen för de har man ju ändå blivit bortskämd med att man kan ligga i sängen och ha de bra trots att barnen har varit vakna. Men det har ändå varit något som jag har behövt då jag har legat sömnlös som vanligt flera nätter i rad. Det är något jag är van med men det är då fan inte lätt när man ska säga till barnen för att dom bråkar och man nästan gråter för minsta lilla för att man är så jävla trött. Men det är bara att bita ihop då det är Fredde som jobbar så det är han som ska få sova. Jag kan sova när jag ligger i graven =) *skämt o sido*

Men i alla fall så det ska bli skönt med rutiner men tufft kommer det bli att komma upp ur sängen i morgon bitti.


Idag har det i alla fall hänt lite här hemma. Vi har blivit av med en fotölj som stått i vägen som dessutom inte var fräch utan den var äcklig.. Så den är borta och nu står ett klätterträd litet där ist. Det är i ett hörn. Sen så har barnen fått en ny säng. Som vad jag vet så är Melissa nöjd men hon har ju inte sovit i den än så vi får se vad hon säger imorgon.


 


Denna säng blev det. Melissa kommer få sova längst ner och Cleo uppe. Eftersom Melissa bor hos mig på heltid och Cleo hos mig varannan vecka.

Tror att Cleo kommer vara glad att sova högst upp då han gärna klättrar. Men funkar det inte så får dom byta plats så när Cleo inte är här så kan man göra som en myshörna kanske.. =)


Just nu så sitter jag inne i sovrummet och skriver, känner inte för att vara trevlig just nu då jag har så jävla ont i magen. Tror att de kan vara gallsten igen, men enligt läkaren sist jag kolla så skulle dom försvinna av sig själv så vi får väl se hur det blir denna gång. Vet ju inte ens om det är de men det känns typ som att hela magen ska gå sönder. Och så trött på det. Känner mig ganska lättretlig just nu. Hatar att ha ont o inte kunna göra det man vill.


Nej nu vet jag inget mer jag ska skriva så jag lägger ner nu så kanske vi hörs en annan dag =)

Ovido - Quiz & Flashcards