Jag och mitt liv

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Carro - 20 augusti 2013 17:50

Japp, som rubriken lyder.. Jag känner att jag måste ge mig sj en ordentlig klapp på axeln..
Jag har ringt massa samtal denna vecka, bl.a till läkarn ang nå kliande prickar på halsen o upp till kinden o de har hållt på i 3-4 veckor.
Jag har ringt till Svettkliniken för mina problem o bokat tid för mina problem. Jag har ringt till en kotknäckare för att han ska få kolla min rygg. Jag har som vanligt diskat,tvättat, och städat.. Samt lagat mat, fixat matlåda till Fredde och lämnat o hämtat barn på dagis o skola.. Så det ända som är kvar är att jag ska boka tid för Melissa bl.a för hennes eksem och en annan sak..
Man kan säga att jag har/är en hemma fru.. Trots att jag ej är gift..

Men i alla fall så har vi fått hem 2 tillskott i familjen.. 2 st katter..
Det är 2 st grabbar.. Fritz och Zingo blev deras namn.. Helt underbart söta och älskvärda.. Men som då kattungar är så sover dom på dagen o röjer som fan på kvällen/nätterna.. Haha

Nej nu ska jag gå o faktiskt ta de lugnt en stund.. Ha de

Ovido - Quiz & Flashcards