Jag och mitt liv

Alla inlägg under december 2013

Av Carro - 3 december 2013 19:54

Sitter här just nu o kollar på lite serier.. Medan Melissa sover och Fredde är ute o käkar med jobbet.

Ska väl gå o lägga mig snart och hoppas på att man kan få sova i natt. Fan börjar bli så utmattad..


Behöver jag säga att jag älskar min man <3 Med eller utan smycken <3

Av Carro - 2 december 2013 16:33

Japp, precis som rubriken lyder så är detta inte den bästa måndagen på länge.

Fredde verkar jätte irriterad likaså jag i vissa fall.

Melissa är totalt okoncentrerad nu när Fredde hjälper henne med läxorna. Det känns bara som att allt är kaos..


Just nu "väntar" vi på att Nicke ska komma samt att maten ska bli klar..


I helgen har det egentligen inte hänt så mkt. I fredags åkte jag, Fredde o Cleo till Värmdö till en jätte rolig butik och handlade lite där.. Hittade bla detta..


   

lite roligt för då kan man göra själv ist för det man köper färdigt..

Dock så kommer inte 4:e ljuset tändas eftersom inte vi kommer vara hemma över jul..


Men i alla fall så hände det inte så mkt mer på fredagen.

På lördagen kom 2 av Freddes polare hit och vi satt o käka samt drack lite.

Det var en riktig rolig kväll tycker jag.


Söndagen så var Melissa bjuden på kalas hos sin kusin så medan Melissa var där så åkte vi resten av familjen till mor o far. Dock hamnade vi hos B&D och även farfar kom dit. Det var trevligt.

Nille kom o hämtade Cleo och efter de så åkte vi o hämta Melissa. Sedan åkte vi hem och gjorde kväll..


Nej jag vet inte alls mer om vad jag ska skriva.. Kände bara att jag ville skriva av mig lite..


Hoppas eran måndag är bättre än våran..

Ovido - Quiz & Flashcards