Jag och mitt liv

Alla inlägg den 1 april 2015

Av Carro - 1 april 2015 12:59

Visste ni att vardagen blir sjukt tråkig när man vill jobba men man är hemma och är sjuk o inte har någon ork till annat. Fy säger jag bara.

Jag väntar i alla fall på den andra maskinen tvätt, orkar egentligen inte men tvätt högen växer och det är ingen som tar tag i de. Så.. Och rena kläder kan vara rätt skönt att ha. Melissa är i alla fall i skolan och Cleo sitter med paddan en stund, jag kollar annars på serier eftersom mina favorit kanaler är borttagna. Ja vi har Telia och det är fan inte okej. Så läste jag vilka kanaler som skulle bli dom som ersätter och dom har vi redan ändå. Idioti. Nej, tvn är inte allt men när man är dålig är den rätt skön att ha när man inte får eller kan sova.

Jag hoppas i alla fall att jag är på bättrings vägen för nästa vecka ska jag fan jobba. Ska ringa chefen på tisdag och fixa in nya tider. Dessutom så har några kompisar till oss fått en liten bebis och jag vill gosa. Så mysigt o man är så avis ;)
Nej nu ska jag fortsätta dega..

Ovido - Quiz & Flashcards