Jag och mitt liv

Alla inlägg den 16 april 2015

Av Carro - 16 april 2015 13:00

Efter en del fel i planeringen så åker jag och hämtar min son idag :) Tanken var att jag skulle jobba men av någon anledning har det blivit lite fel. Jag var helt säker på att jag skulle jobba kväll idag med andra ord börja 13 för att göra delegeringsprov och jobba från 13.30-21 men chefen ringde mig i morse och frågade vart jag var. Tydligen skulle jag jobba dag.
Jävla skit känner jag. Men det som är lite positivt eller inte så lite är att jag hämtar min son en dag tidigare så jag får rå om honom lite mer än tänkt från början.
Har känt mig så jävla dum den här veckan eftersom jag inte har haft honom dom jag brukar. Men samtidigt så kommer det ju bli så i höst oxå när han börjar skolan. Min stora kille. Läskigt som fan..

Men nu ska jag i alla fall gå till tåget, och vänta för att åka 1 timme för att hämta min älskling :)

Ovido - Quiz & Flashcards