Jag och mitt liv

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Carro - 3 december 2011 18:36

Fy fan vad seg jag känner mig.. Men så blir det när man inte somnar som man ska..


Igår var jag, syster o Nenne iväg o köpte ny säng till mig. Mindre, finare än den jag hade.

Ska försöka sälja min andra men är inte så säker på att jag kommer att få någonting för den.. Men den är ju fin osv..

+ att det fäljer med 2 st tillhörande sängbord..


Men nu står i alla fall sängen på plats och det vart mkt bättre. Mer utrymme i sovrummet, man slipper sitta upp för att kolla tv:n där inne. Eftersom de inte är någon hög kant..


Imorgon ska jag o syster upp till Ikea o kolla bäddmadrasser till mig, o dom skulle oxå kolla något. Kanske hittar jag ett skrivbord eller nåt, eller kanske bunkar till mjöl o socker osv.. + kanske ett eller två nya sängbord.

Man kan hitta mkt där uppe, frågan är ju bara om man har pengarna. Men vi får se.


Nu ska jag gå o lägga barnen då vi ska upp ganska tidigt och lämnas hos sina fäder. Så man kommer upp hyfsat tidigt till Ikea.

Efter att dom har somnat så ska jag kurera mig i soffan o bara ta de lugnt. Äta lite gott o bara mysa. Visst att det är trist att vara själv men ibland kan de vara skönt. Men just idag hade det varit underbart med ett visst sällskap.. Som jag saknar..


Nej, nu har jag verkligen inget annat att skriva. Jo just de, jag ska på arbetsinteljuv på tisdag.. Hoppas att de går bra och att det är ett jobb jag skulle kunna jobba med.. Och att tiderna går ihop eftersom jag har barnen.


Nej, nu ska jag få mina skitar i säng. Så ha en bra kväll!

Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards