Jag och mitt liv

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Carro - 22 december 2011 22:55

Sitter här själv o kollar på Sagan om Ringen, som enligt mig är bland dom bästa filmerna som någonsin gjorts.. Ska bli spännande o se hur den "4:e" filmen blir..


Jag har precis kommit hem från Nille o Carita, då jag satt "barnvakt" till min egen son.. Dom skulle iväg till Nyköping eller vad de va.. Så jag satt där hemma o myste med min älskade son. Melissa träffade jag oxå idag.. Hon hade tydligen sätt mig på Ica Maxi o blev helt förtvivlad över att jag inte såg henne eller att hon "fick" komma fram. Så det var bara att gå ut i bilen för att säga hej o att vi ses snart igen. Så lugnade hon ner sig..


Jag ska ju självklart träffa dom på julafton då dom får en godispåse.. Sina julklappar får dom hemma hos mig.

Men annars ska jag vara ute hos syster o Nenne, fast just nu känner jag att jag inte ens vill dit. jag känner just nu att jag inte vill träffa någon, höra ifrån någon eller något.. Så har det gått till o från hela tiden.. Så vi får se..

Annars då? Jo jag har ingen som helst julkänsla, alls.. Hade nog inte haft de om jag hade haft barnen eller inte..

Nästa år vet jag inte alls vad jag ska göra.. Suck.. Hoppas att jag får mer känsla då.. Eftersom jag troligen kommer att ha barnen.


Just nu sitter jag o funderar på om jag ska gå o sova, jag har ingen mening med att sitta uppe. Jag kan Sagan om Ringen utantill så..


Det är något skumt med min lägenhet, min dotter Melissa har ju eksem. O dom ser jätte bra ut hemma hos Nicke o Maria. Men så fort hon kommer hit så blossar dom upp. Spelar ingen roll hur mkt jag än smörjer dom. Så funkar de ändå inte. Lika så, så hade/har Timo oxå eksem som även dom blossar upp när han kommer hit. Igår fick jag nå fruktansvärt ont i huvudet o mådde så illa att jag inte alls visste vad som hänt. Tänkte inte mer på de utan gick o la mig. Men idag när jag kom hem efter julhandlingen så fick jag återigen ont i huvudet o började må illa. Sen när jag gick ner till Nille o Carita så släppte det. Nu börjar jag känna att jag mår smått illa o börjar få ont i huvudet. Ska ringa till Telge Bostäder/Telge Hovsjö o be dom kolla vad de kan vara. Vill verkligen inte att de ska vara mögel, då vet jag inte vad jag gör..

Har redan varit med om de en gång..


Nej, nu blir de att lägga ner här.. Så vi hörs. O hörs vi inte innan eller på jul så önskar jag er redan nu en riktigt god jul


  Mitt tomteland från förra året, nu kommer de icke upp tomtar..  


Bye bye  

Ovido - Quiz & Flashcards