Jag och mitt liv

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Carro - 6 december 2011 18:15

Just nu sitter jag i soffan o bara degar.. Det gick bra idag, han skulle höra av sig om innan fredag om jag skulle få jobbet eller inte. Just nu är jag så delad om jag skulle vilja ha det eller inte.

Så jag söker nya jobb oxå, det som skulle hindra mig från att ta detta jobb är att jag vill ha fast lön. Jag vill veta att jag har råd att betala mina räkningar varje månad. Så vi får se..


Just nu så är det absolut inget som händer, jag kom hem efter sthlm o hade sån jävla migrän. Hade gärna velat ta en kaffe med syster efter att hon sluta men jag orkade verkligen inte. Så hem o gick o la mig en stund. Nu ligger Timo o sover i fotöljen.. Så skoj eller inte. Men han kanske tycker att jag är tråkig som sitter framför datan. Men o andra sidan så han sitter ju vid sin surfplatta då o då..


Nej jag vet faktiskt inte vad jag skulle skriva. Det gick bra idag helt enkelt.. =)

Bye bye

Av Carro - 6 december 2011 09:26

Jag börjar bli ordentligt nervös.. Det är första gången som jag ska på en interljuv.. (?)


Jag vet  inte vad som kommer att frågas, jag vet inte vad jag ska säga.. osv osv osv.. Nervös som sagt..

Om han kommer att fråga vad som är bra med mig och om jag ska berätta något om mig själv så kommer jag att få tunghäfta. Jag är skit dålig på sånt.

Jag vet inte vad jag kan säga att jag är bra på. Jag är jätte dålig på att berätta saker om mig själv förutom att jag är 2 barns mamma och är 24 år. O att jag har bott i Järna i 17 år. aaahhh.. Jag kommer att bli galen..

Tack o lov så följer underbara Sandra med dels för att jag har problem att hitta och sen så ska jag be henne om lite hjälp på vägen upp. Vad jag ska säga, vad jag är bra på osv.. Hon har ju lite (ganska mkt) erfarenhet.

Så det känns bra. När jag kommer hem så ska jag gå o sova. Hoppas jag.. Är så jävla trött, har knappt sovit något i natt.

O när jag har sovit så har jag absolut inte sovit bra.

Vaknade vid 8 i full panik att jag hade försovit mig eller nåt.


Jag hoppas att jag får jobbet och att det funkar med tider o barnen, men samtidigt så hoppas jag inte för mkt.

Så jag inte blir besviken. Så jag säger som vanligt, vi får vänta o se..


Jag har i alla fall bestämt vad jag ska ha på mig. Tur att man hade tvättstugan igår.. Haha..


Nej jag vet inte mer vad jag ska skriva, var nere på stan igår o kollade lite. Köpte ett eget usb minne så Timo kan få tillbax sitt. Sen blev det en inpuls julklapp o den blev till min syster. Den var så fin o texten stämde så bra, så den tycker jag att hon minst sagt är värd. Jag ska ju träffa mina barn på julafton en "snabbis" sen åker jag ut till syster o Nenne o är där ute.

Bara tar det lugnt, inte firar jul ordentligt utan bara är. Äter de vi vill, tittar på de vi vill o inte en massa julklappar..

Det ska bli skönt faktiskt..


Nej nu skiter jag i de här... Är för nervös för att koncentrera mig.. Hoppas att det går bra o att jag ger ett bra intryck.

Så vi hörs.. Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards