Jag och mitt liv

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Carro - 5 juli 2013 15:00

Japp, så var man helt ensam.. Ingen dotter, ingen hund och ingen fästman..


Melissa åkte till Nicke, Pim till Freddes bror och Fredde ska ut med jobbet.

Så vad ska jag göra då? Ingen aning.. Ska väl sätta mig och titta på tv kanske.. Hänga upp tvätten ska jag göra, annars har jag absolut ingen aning..


Just nu sitter jag här och njuter av en öl och inte vilken öl som helst utan en Corona.

Mums..

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva, men kände att jag bara ville sätta mig och skriva några rader.


Pim var snäll i morse, hon hoppade upp i sängen med Freddes tillstånd och knuffade ut mig ur sängen då hon vet att det är jag som går ut med henne på morgonen. Jag har gått ut med henne varje gång med henne nu när hon har varit hos oss förutom sista kvälls promenaden. Då jag har svårt för att gå ut när det är mörkt på ett ställe som jag inte känner till så bra. Men dom ggr jag har gått ut med Pim så har det varit helt underbart. Ganska sjukt att det ska behövas en hund för att man ska komma ut på promenader. Annars har jag en förmåga att skjuta upp det hela tiden.. Ja, att man har blivit så lat.

Sitter just nu o funderar om man ska ta ett pass med Zumba. hhhmm..

Skulle nog vara ganska skönt.. Men vi får se, jag har inte direkt någon motivation till de..


Nej nu skiter jag i de här. Ni får ha en underbar fredag :)

Ovido - Quiz & Flashcards