Jag och mitt liv

Alla inlägg den 7 juli 2013

Hej

Av Carro - 7 juli 2013 19:46

Hej hej. Idag är det söndag vilket innebär att mina underbara barn är hemma. Kan inte riktigt säga att jag ser fram emot v 29-30 då Nille ska ha Cleo. I hela 2 veckor :/

Men men, det ska nog gå bra. Vi ska ju hitta på någonting vi oxå med Melissa så.


I fredag så vet ni att jag satt ensam här tills B kom och höll mig sällskap medans gubben var ute på sina roligheter.

Sen åkte vi o hämtade honom och han var så där härligt kalas.. haha


I lördags så åkte vi till Västerås och kollade bilar men vi var ej kvar där så länge. Utan vi åkte hem hit ist efter att ha ätit mat.

Idag har jag och gubben varit iväg på äventyr vilket resulterade i en ny data, systemkamera och en skrivare.. Ja, vad ska man säga.. haha

Men jag kan säga att trots att datan har Windos (??) 8 så jag säga att jag älskar den redan nu, man ska bara förstå hur den funkar..


Och systemkameran har sån jävla bra zoom så det är helt sjukt. Älskar den och älskar bilderna. Skulle vilja ha ett bra foto pogram som inte är för avanserat som man kan leka lite med bilderna. Fixa ram, sätta en blomma på kortet eller nåt.. Typ så är det någon som läser min blogg som kan tipsa om något så skulle jag bli glad :)


Känns som att jag blir lika ensam från vuxet sällskap denna vecka oxå. Trist är det.. Men visst jag kan ju visserligen åka till Södertälje men det vore kul om någon ville komma hit oxå. Men nu är läget som det är och de är som de är.. Jag o barnen får hitta på någonting själva så kanske man  har tur att någon vänlig själ bjuder mig till sig eller att någon kommer hit..


Nej nu ska jag sätta mig på balkongen och njuta av ett glas vin faktiskt :) Så ha en bra kväll om jag inte kommer in o skriver mera senare..

Ovido - Quiz & Flashcards