Jag och mitt liv

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Carro - 8 juli 2013 18:47

Japp, idag har man varit tillbax till vardagen med barnen och Fredde har jobbat/jobbar fortfarande.

Barnen håller just nu på att leker inne på rummet, fast ibland undrar jag vad dom gör.. Det slår och bankar.. Men det verkar som att dom har roligt och det är ingen som har kommit ut gråtandes än. Men kvällen är ju inte slut än..

Jag sitter och kollar på Hell´s Kitchen på 3:an och tar det lugnt. B har precis gått så nu är det ensamt här. Men jag tänkte att eftersom jag inte kan sova på nätterna så ska jag försöka gå o lägga mig när jag blir trött så kanske jag kan sova.

Idag blev det makaroner och korvstroganoff till mat. Blev gott, trots att jag ej kan riktigt äta. Har problem med mina tänder så jag ska ringa till tandläkaren som jag har lovat Fredde.

Drar mig då jag har blivit rädd och tycker att det är obehagligt, samt att det är så JÄVLA dyrt.. Känner inte att jag har dom pengarna men har i alla fall lovat Fredde att jag ska dit och få ett kostnads förslag.


Men i alla fall så idag har vi varit ute i lekparken som jag skrev förut. Det har varit roligt samt att jag hade med mig min kamera. B visade mig vad man kan göra med den bla.. skit kul :)


     

Jätte kul att leka med bilder.. Nu vill jag bara ha ett roligt pogram oxå :)

Hej

Av Carro - 8 juli 2013 11:11

Det känns jävligt tråkigt att inte ha vuxet sällskap här hemma..

Ingen som vill eller kan komma hit och man har även inte fått någon inbjudan till någon.

Vet inte riktigt vad man ska hitta på, gå ut ska vi men vart..

Barnen ligger just nu i min o Freddes säng och kollar på lite tv medans jag sitter här.

Jag vill hitta på någonting men jag vet inte vad, det blir väl att gå upp till en viss lekpark och låta barnen springa av sig medans jag fotar med kameran.. Kan säga att jag älskar den. Och jag har en helt underbar kille, inte bara för alla saker utan för allt han gör för mig, får mig att må, stödet han ger..

Älskar honom nåt så otroligt.. Han och mina barn är hela min värld..


Nej nu ska jag kolla runt lite, har inte så mkt att skriva.. ha de bra

Ovido - Quiz & Flashcards