Jag och mitt liv

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Carro - 6 september 2013 11:11

Japp, som rubriken lyder..


Igår var en mindre bra dag.. Eller den började bra.

Jag och barnen åkte till Madde en sväng och hade det bra. Tills vid 15 typ..

Då började Cleo klaga på att han hade ont i nacken, sen efter det blev det bara värre o värre.. Han skrek så högt att jag trodde att mina öron skulle gå sönder. För att inte tala om mitt hjärta..

Ursch.. Hemskt o höra =(

Men i alla fall det blev bara värre o värre så det slutade med att jag försökte få tag på nästan alla i min famij för att be om hjälp att komma upp till Huddinge.. Men ingen utom min syster svarade.. Mindre kul..

Fick i alla fall tag på Nille som körde upp oss. Så vi kom dit vid ca 17-17.30 o kom inte hem igår fören 22 igår kväll..

Kan ju säga att man är lagom trött... Men där kollade dom i alla fall på honom, han fock smärtstillande och en liten värme påse.. Dom misstänkte att han hade sträckt sig men dom tog blodprov på honom för att kolla så att han inte hade någon infektion i kroppen.. Men det hade han icke.. Så det jag skulle göra var att ge honom smärtstillande regelbundet och värma hans nacke.. Typ som man gör med oss vuxna när vi har nackspärr..


Så ja.. Trött är jag =/

Ovido - Quiz & Flashcards