Jag och mitt liv

Alla inlägg den 25 september 2013

Av Carro - 25 september 2013 21:27

Vet inte riktigt vad jag ska skriva men tänkte berätta lite om idag..
Efter att ha lämnat Melissa på skolan så åkte jag hem o tog de lugnt en stund i väntan på att s skulle komma. Efter att hon kom så åkte vi iväg till lager157 i Hanninge och där hittade jag en jacka o S köpte lite bas saker till L..
Jag gillar de stället faktiskt men de betyder inte att alla gör de :D

Sedan gick vi o kolla runt lite.. Det finns ju en del men man är ju inte miljonär så allt man ville ha kan man tyvärr inte köpa så man får ju prioritera.. Jag fyller ju snart år så då kanske man får lite då :P Inget jag tror eller hoppas på men kanske. Man vet ju lixom aldrig..

Men i alla fall, vi gick in på skopunkten och jag hittade ett par så jävla snygga skor..
Ja vad ska man säga..

Annars så har Nicke varit här och umgåtts med Melissa, ätit mat o snackat skit med mig..
Just nu sover Melissa och även dom älskade katterna. Jag är skit trött men lovade Fredde att jag skulle sitta uppe o vänta.. Så de kan jag väl göra :)
Nej, nu säger jag tack o god natt.. Bjuder på en bild på skorna :D

Ovido - Quiz & Flashcards