Jag och mitt liv

Direktlänk till inlägg 8 juli 2013

Måndag!

Av Carro - 8 juli 2013 18:47

Japp, idag har man varit tillbax till vardagen med barnen och Fredde har jobbat/jobbar fortfarande.

Barnen håller just nu på att leker inne på rummet, fast ibland undrar jag vad dom gör.. Det slår och bankar.. Men det verkar som att dom har roligt och det är ingen som har kommit ut gråtandes än. Men kvällen är ju inte slut än..

Jag sitter och kollar på Hell´s Kitchen på 3:an och tar det lugnt. B har precis gått så nu är det ensamt här. Men jag tänkte att eftersom jag inte kan sova på nätterna så ska jag försöka gå o lägga mig när jag blir trött så kanske jag kan sova.

Idag blev det makaroner och korvstroganoff till mat. Blev gott, trots att jag ej kan riktigt äta. Har problem med mina tänder så jag ska ringa till tandläkaren som jag har lovat Fredde.

Drar mig då jag har blivit rädd och tycker att det är obehagligt, samt att det är så JÄVLA dyrt.. Känner inte att jag har dom pengarna men har i alla fall lovat Fredde att jag ska dit och få ett kostnads förslag.


Men i alla fall så idag har vi varit ute i lekparken som jag skrev förut. Det har varit roligt samt att jag hade med mig min kamera. B visade mig vad man kan göra med den bla.. skit kul :)


     

Jätte kul att leka med bilder.. Nu vill jag bara ha ett roligt pogram oxå :)

 
 
Sandra

Sandra

9 juli 2013 07:59

Det finns många guider på nätet om hur man kan utveckla sin fotografering. På familjeliv har de blandannat en "fotoskola" just nu. Ta dig gärna tid att läsa lite där. http://www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/fotoskola-med-samsung-123477
Sen finns det en del gratisprogram på nätet för redigering. http://www.pconline.se/artiklar/gratis-bildredigering/

http://sandraeh.blogspot.com

Carro

9 juli 2013 08:44

Tack :)

 
Ingen bild

Pelle

12 juli 2013 23:01

Hej.
Fin och välskriven blogg du har.

Usch lät inte skoj med tandproblemen. Sjukt att det skall vara så dyrt att gå dit.

Hoppas du inte har allt för ont eller allt för stora problem i din mun just nu?

Trevlig helg.
/Pelle

Carro

21 juli 2013 18:06

Tack så mkt. Ja jag försöker skriva så bra jag kan. Har dock alltid varit bättre på att skriva än på att prata. att få fram rätt ord.
Men tack så jätte :D

 
Ingen bild

Pelle

26 juli 2013 21:57

Så lite så.
Ja du skriver riktigt bra.

Hoppas du kommit till skott och ringt tandläkaren nu?

Trevlig helg.
/Pelle

Carro

30 juli 2013 12:42

Nej tyvärr så har jag inte de.. Men just för tillfället så har jag inte ont. Man är tyvärr dum som väntar :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 1 december 2015 13:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 7125152266"

Av Carro - 1 december 2015 11:38

Jag är återigen så sugen på att byta blogg plats. Men jag vet inte vart eller vilken. Det jag vet är att jag inte vill gå tillbaka till blogg.se för där har jag varit förut. Funderar på om jag ska testa nouw.com Men eftersom jag inte har bestämt ...

Av Carro - 30 november 2015 20:00

Alltså förlåt till er alla som ser fram emot jul.   Jag är så less, i år igen. Melissa är bland det svåraste att hitta på julklappar till, hon är inget barn som direkt leker. Hon har hur mkt pyssel som helst som hon inte alltid är så intressera...

Av Carro - 30 november 2015 17:00

Ja som sagt den 9/11 var vi och kollade på våran lilla bebis. Och trots att jag gjort detta 2 ggr tidigare med Melissa och Cleo så var jag så sjukt nervös. Vi skulle vara på Huddinge sjukhus kl 11.00 och det var ju inte det härligaste vädret. Vi var ...

Av Carro - 30 november 2015 15:24

Att man kan vara så dålig på att blogga som jag är.. Det är helt sjukt. Och ändå har jag så många tankar o funderingar o annat man kanske vill skriva av sig. Men icke. Sen skyller jag gärna på våran dator en del oxå. Det är ingen jag gärna har så g...

Ovido - Quiz & Flashcards