Jag och mitt liv

Direktlänk till inlägg 11 juli 2013

Glad Glad Glad

Av Carro - 11 juli 2013 12:43

Jag är så jävla glad. Jag pluggade ju förut, läste svenska då jag inte hade nå betyg i de.. Brydde mig inte så mkt om skolan när jag väl gick där.

Men i alla fall, tog tag i de och pluggade svenska, och jag kollade idag vad mina betyg blev och jag fick B :)

Det är ju mellan VG o MVG.. Och då har jag heller inte gjort det muntliga nationella provet. Då jag åkte utomlands och fick ej tag på min lärare efter det. Men det får mig att bli nyfiken. Om jag hade gort det muntilga hade jag fått MVG då?

Det är något jag aldrig kommer att få veta men jag är så jävla glad att jag fick så bra betyg jag fick :)


Annars har det inte hänt så mkt, igår regnade det hela dagen så vi blev inne. Fredde kom hem tidigt i alla fall och det var helt underbart.. hihi

Man fick njuta lite av honom, och barnen var skit glada att han var hemma medans dom fortfarande var vakna. Så det blev lite bus..

Idag vet jag inte alls vad som händer, blir väl lugnt. Ska se om vi kan ta oss ut eller om de bara blir segt hemma.

Imorgon blir det iväg med Fredde efter att Nicke har kommit hit då vi måste se om man kan hitta något till Melissa.

Har ingen aning om vad dock.. Blir kalas för henne på lördag, vet inte vilka som kommer men det får man ju se..


Vet ju att min "ursprungs familj" inte kommer då spec mamma o pappa ej firar födelsedagar. Tycker det är trist men det är som de är..

Bror visar åtminstonde intresse men han kan ej komma på lördag.. Syster m familj kommer i alla fall om inget händer. Så det är kul..


Nej nu vet jag ej vad jag mer ska skriva så vi hörs


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 1 december 2015 13:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 7125152266"

Av Carro - 1 december 2015 11:38

Jag är återigen så sugen på att byta blogg plats. Men jag vet inte vart eller vilken. Det jag vet är att jag inte vill gå tillbaka till blogg.se för där har jag varit förut. Funderar på om jag ska testa nouw.com Men eftersom jag inte har bestämt ...

Av Carro - 30 november 2015 20:00

Alltså förlåt till er alla som ser fram emot jul.   Jag är så less, i år igen. Melissa är bland det svåraste att hitta på julklappar till, hon är inget barn som direkt leker. Hon har hur mkt pyssel som helst som hon inte alltid är så intressera...

Av Carro - 30 november 2015 17:00

Ja som sagt den 9/11 var vi och kollade på våran lilla bebis. Och trots att jag gjort detta 2 ggr tidigare med Melissa och Cleo så var jag så sjukt nervös. Vi skulle vara på Huddinge sjukhus kl 11.00 och det var ju inte det härligaste vädret. Vi var ...

Av Carro - 30 november 2015 15:24

Att man kan vara så dålig på att blogga som jag är.. Det är helt sjukt. Och ändå har jag så många tankar o funderingar o annat man kanske vill skriva av sig. Men icke. Sen skyller jag gärna på våran dator en del oxå. Det är ingen jag gärna har så g...

Ovido - Quiz & Flashcards