Jag och mitt liv

Direktlänk till inlägg 16 september 2013

Jobbiga kvällar..

Av Carro - 16 september 2013 18:51

Japp, precis som det låter. Det har blivit väldigt jobbiga kvällar här hemma.

Cleo tror att han ska bli rädd för något. Och när man frågar vad det är han tror att han ska bli rädd för så kan det heta att han inte tycker om Melissa, att han är rädd för lampan, rädd för ljudet på tv:n o massa annat strunt enligt mig för det är aldrig något som han har brytt sig om förut. Och det ändrar sig varje gång jag frågar.. Det kan vara allt från en blomma som inte finns i deras rum till en bok som ligger på bänken.

Det är skit jobbigt.. Jag vet inte vad jag ska göra för när jag säger något, försöker prata med honom då kommer han med så roligt att jag har inte saknat honom när han varit hos sin pappa, att jag är dum i huvudet, att jag är värdelös, att han inte älskar mig, att jag är den värsta mamman han har och att hans pappa är mkt bättre. Att Cleo´s pappas nya tjej är mkt bättre än vad jag är.. Den kommentaren har jag aldrig hört och det är och var nog den värsta jag har hört. Den tog, sen kommer han även med de att om inget passar honom så undrar han om han ska boxa mig..


Jag vet inte vad jag ska göra och pratar jag med hans far (testat vid tidigare diskutioner ang Cleo) så får jag bara höra att det är barn. Jo visst, jag vet att Cleo bara är ett barn men det gör lika jävla ont i mig för det.. Det känns hopplöst..

Att hela tiden höra från ett barn, MITT barn eller jag kan nog skriva MINA barn att någon och spec deras fäder är bättre och jag är helt vädelös får mig verkligen att känna mig värdelös..

Får verkligen känslan att jag inte är värd ett skit för mina barn samt att ingenting jag gör duger eller blir tillräckligt bra.. Det är verkligen tufft med tanke på allt jag gör för dom.. Men som sagt, det är bara barn men det tar lika jävla hårt för det.. Det gör ont i hela mig..


Jag vet inte riktigt vad jag skulle skriva, kände bara att jag ville skriva av mig lite..

Har ni några tips så ni är så välkomna att lämna dom för jag mår verkligen skit..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro - 1 december 2015 13:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 7125152266"

Av Carro - 1 december 2015 11:38

Jag är återigen så sugen på att byta blogg plats. Men jag vet inte vart eller vilken. Det jag vet är att jag inte vill gå tillbaka till blogg.se för där har jag varit förut. Funderar på om jag ska testa nouw.com Men eftersom jag inte har bestämt ...

Av Carro - 30 november 2015 20:00

Alltså förlåt till er alla som ser fram emot jul.   Jag är så less, i år igen. Melissa är bland det svåraste att hitta på julklappar till, hon är inget barn som direkt leker. Hon har hur mkt pyssel som helst som hon inte alltid är så intressera...

Av Carro - 30 november 2015 17:00

Ja som sagt den 9/11 var vi och kollade på våran lilla bebis. Och trots att jag gjort detta 2 ggr tidigare med Melissa och Cleo så var jag så sjukt nervös. Vi skulle vara på Huddinge sjukhus kl 11.00 och det var ju inte det härligaste vädret. Vi var ...

Av Carro - 30 november 2015 15:24

Att man kan vara så dålig på att blogga som jag är.. Det är helt sjukt. Och ändå har jag så många tankar o funderingar o annat man kanske vill skriva av sig. Men icke. Sen skyller jag gärna på våran dator en del oxå. Det är ingen jag gärna har så g...

Ovido - Quiz & Flashcards