Jag och mitt liv

Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Carro - 23 oktober 2013 16:08

Här är den knasiga Zingo och jag kan verkligen inte förstå hur han kan ligga så här :)

Av Carro - 23 oktober 2013 12:58

Idag regnar det, precis som det gjorde igår.. Nu har den tråkiga hösten kommit..

Det snöar här o där men här ska det fan regna.. Trist men det är som det är. Vid det här läget så är man ju van med detta väder. Jag fick en sådan energi att städa upp här hemma. Städa ur ugnen och testa mig på att baka kanske eller nåt. Men jag började i ett av våra skåp och illamåendet kom som en blixt från klar himmel.. Fan jag är så less.

Att inte kunna äta sig mätt för att man börjar må illa, att inte orka göra något för att man är så trött, att inte kunna göra något som man vill för att man mår illa. Jag kan ju knappt laga mat.. Och nej jag är INTE gravid.. Hur jag vet de, jo för att jag kollade + att jag äter P-piller. Nej jag vet att det inte är en garanti men jag har tagit ett test och det var negativt..

Tur de.. Visst en del av mig vill ha barn nu men en annan del vill inte.

Jag har just nu nog med mina 2 änglar med glorian på sné =)

Dessutom så vill jag att jag o Fredde ska vara tillsammans ett tag till.. Precis som Fredde vill..


Men just att det är så jobbigt att hela tiden må illa utan att veta vad som händer. Det kan ju vara för att man har bytt till P-piller som jag mår så här oxå.. Det blir ju "nya" hormoner lixom =)

Hoppas att det finns ett slut på detta snart..


Ja som sagt, idag är det inte mkt som händer. Jag ska försöka bita ihop o fixa här hemma så jag inte läser ut boken redan. Den är lixom väldigt bra =)

Jag skulle kunna läsa ut den väldigt fort.. haha


Nej tyvärr så har jag inget mer att skriva just nu (som om jag någon gång har de =/ ) ...

jag kanske skriver mer sen =)

Ovido - Quiz & Flashcards