Jag och mitt liv

Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Carro - 29 oktober 2013 19:24

Just nu känner jag mig riktigt trött efter att egentligen inte gjort så mkt.
Barnen ligger just nu i sängen och det låter som att dom har somnat. Jag ska snart ta upp min spännande bok och läsa lite. Duscha som jag hade planerat får bli imorgon, ska ju iväg med Melissa imorgon oxå då hon älskar fritids och skolan.. Helt underbart :) Så skönt att hon trivs, att hon verkligen vill dit, längtar tills dagen efter för att gå till skolan :)

Jag ska ta tag i mera städning imorgon hade jag tänkt. Försöka i alla fall..
Idag har jag i alla fall fått upp mina glas :P Äntligen :) haha

Älskar mina glas från farmor <3

Av Carro - 29 oktober 2013 10:35

Ja idag är det tisdag och eftersom det blev ändrade planer så ville Melissa till fritids.. Så de blev att kliva upp i morse och gå iväg..
Hon kom i tid, dock är jag så irriterad på att de ska allt mellan 30-60 min för henne att äta en tallrik Yoggi och flingor.. Vet inte riktigt vad man ska göra.. Att prata funkar inte, tjata funkar inte.. Osv osv..
Less blir man.. Cleo ligger just nu i sängen och kollar på en film och jag ska sätta igång att få upp mina glas som jag aldrig lyckades med igår.. Men denna gång har jag bestämt vart jag ska ha dom.. Men då kommer nästa problem.. Vad jag ska ställa kattmaten..
Men de blir nog säkert bra :)
Hoppas jag :P

Tänkte bjuda på bild på Zingo, trångt är bäst tydligen :) han är en sån katt att han ska ligga nära men inte alltid man får röra honom..
Skum katt :) Det är mig han har som huvudkudde :)

Ovido - Quiz & Flashcards