Jag och mitt liv

Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Carro - 24 oktober 2013 16:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Carro - 24 oktober 2013 08:22

Nu har jag lämnat Melissa på skolan och jag står o väntar på bussen. Det är inte långt hem så jag kan egentligen gå men jag känner mig alldeles yr i huvudet.. Dåsig typ.. Kände de i morse oxå.. Skit jobbigt..
Idag blir de o handla lite innan gubben försvinner på äventyr :)
Blir bara jag o Melissa hemma och hade de varit helg så hade man kunnat hitta på nåt men nu är de en vanlig vecka.. Hur man kan sätta en kryssning på en torsdag har jag lite svårt att förstå men men.. :)
Nu blir de i alla fall att stå här o vänta o sen hem. Vet ej om jag ska sätta mig o läsa eller om jag ska lägga mig en stund. De märks när jag kommer hem :)

Ovido - Quiz & Flashcards