Jag och mitt liv

Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Carro - 26 oktober 2013 15:17

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.


Idag är det lördag och jag/vi är barnlediga.. Just nu så sitter grabbarna och spelar tv-spel och jag sitter här. Ska snart börja på min nya bok =)

Idag har vi varit på Ikea o köpt lampa till data rummet och en huts eller vad de heter.. Är riktigt nöjd faktiskt. Sen så självklart köpte jag den andra delen av Beautiful Creatures =) ska bli spännande o se om den är bra eller inte, men den låter väääldigt spännande =)

Annars är det inte mkt som händer här.


Fredde kom hem från kryssningen igår o hade med sig enligt mig skit snygga örhängen till mig =)

Det är ju självklart med döskallar och jag älskar dom =)


Nej jag har ingenting att skriva så jag återkommer när jag har något att skriva eller massa bilder att visa =)

Ovido - Quiz & Flashcards