Jag och mitt liv

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Carro - 2 juli 2011 00:27

Saknaden efter dig är stor. Jag kan inte glömma dig ens för en dag. Det är skit jobbigt. Kanske visar det att jag älskar dig mer än vad jag trodde. Jag längtar tills du kommer hem o jag kan få vara i din famn igen. Det kommer att vara helt underbart. Att få känna din doft, se ditt leende o höra ditt skratt. O att få ligga brevid dig o sova. Fan jag längtar o just nu plågar jag mig själv. Sitter o lyssnar på Afterlife med Avenged Sevenfold. Kanon bra låt.



Lyssna o njut. Den är verkligen bra. Spec om man lyssnar på sådan musik. Men jag började lyssna på den när jag började umgås med Timo. Så den har sina spår. Dessutom så är det en av alla låtar han brukar gå o sjunga på. Så sen sätter ju sig som sagt.


Det är faktiskt skönt att vi har lika musiksmak, då vi lyssnar mkt på musik. Fan jag saknar allt med honom. T.o.m att han skrämmer mig vilket jag hatar vanligt vis. Men jag saknar honom.


Men jag får vackert vänta tills han kommer hem. Men att vänta på någon man älskar är förbannat jobbigt. Men jag kan inget göra.


Annars då? Jo imorgon blir det flytt. Spännande spännande. De vetti fan o andra sidan. Jag kommer fan bli gråhårig innan detta är klart. Jag o Sandra kommer ha mkt att göra imorgon. Igår orkade vi aldrig att städa så det får bli imorgon, samtidigt som vi ska flytta in alla saker o sedan packa upp oxå. Dock så kan jag inte packa upp allt eftersom jag inte har några hyllor eller så. Ingen bokhylla eller något. Så det känns lite trist. Men vad ska man göra då.

Det är ju bara att ta det man har.


Men jag måste säga att Timo har en underbar mamma som hjälpte mig att betala en soffa till oss. O sen hans underbara bror som hjälpte mig tillsammans med Ari att hämta o bära upp soffan. Underbara människor jag har runt om mig. Men som Tompa sa, man ställer upp för en del av sin familj. Det kändes underbart att höra. Det verkligen gjorde mig glad.


Nej nu vet jag inget mer att skriva. Ska försöka lägga mig o sova snart. Man ska ju upp imorgon som sagt. Så ha det så bra så länge!!


Men jag saknar o älskar dig Timo!! Tomt att vara här utan dig!


 

Mitt hjärta har du i din hand o du kan göra nästan vad du vill med de!

Mitt hjärta fick du att smälta för dig redan första dan jag såg dig!

Ovido - Quiz & Flashcards