Jag och mitt liv

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Carro - 6 juli 2011 19:41

Hej hej.

Här hemma har det väl inte hänt så mkt. Vi packar upp o försöker fixa o dona.

Dom närmaste dagarna här har jag haft fullt upp. Jag, Timo o hans mamma har varit iväg på olika ställen o kollat runt. Har hittat lite små skit o vissa jätte bra saker. Jag har mkt att tacka Tarja för. Hon har hjälpt mig mkt.

Jag är jätte tacksam för det. Hon är helt enkelt underbar.


Men i alla fall så har vi hittat bl.a en låda som är skit bra för barnens leksaker. Är kanon glad. Sen har vi köpt en kaffe bryggare. Som jag dessutom vet hur det funkar o jag tycker om den. Men vi har i alla fall varit o handlat mat o annat smått o gott.


Jag har verkligen hittat en underbar pojkvän o hans familj.

Tack för att ni finns.  


Idag har även min kusin Patrik o min moster Irma o min morbror Kjell varit förbi o hälsat. O självklart min mormor oxå. Det var kul o se dom alla. Synd att min andra kusin Tanja inte var med men man kan inte få allt. 

Ovido - Quiz & Flashcards