Jag och mitt liv

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Carro - 14 juli 2011 18:52

Idag är det inte mkt som har hänt. Melissa o Cleo kom ju hit igår o imorse så var det iväg till läkarn med Melissa. Hon har lite problem med underlivet men hon ville inte lämna något pissprov så vi vet inte vad som kan vara för fel. Ska försöka lämna in det imorgon så man kan se vad som är fel. Man blir ju orolig. Undertiden som jag o Melissa var där så var Cleo o Timo hemma. När vi kom hem så sov Cleo o Melissa gick o la sig. Jag gick o la mig o sov en stund medans Timo gick hem till sin mamma. Efter de så gick jag o barnen till Nille o hämtade lite kläder. Sen fick vi fina Madde o Moa på besök. Det var kanon kul att se dom igen. Det var ju ett tag sen.


Just nu håller Timo på att försöka få Cleo att sova. Både Melissa o Cleo är skit trötta. Men Cleo vill bara leka. Låter jätte kul. Timo pratar o säger att Cleo ska sova o Cleo nästan skricker nej.. De låter verkligen jätte kul. Med andra ord så Cleo vägrar sova.. Suck säger jag bara.


Barnen ska man ha hela helgen så jag hoppas att man kan hitta på något. Vad vet jag inte men något vill jag göra. Vet ju inte ens vad det blir för väder. Men men.. Vi får se. Nej, nu har jag faktiskt fått bloggtorka igen. Så jag vet inte alls vad jag ska skriva. Men vi hörs

Ovido - Quiz & Flashcards