Jag och mitt liv

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Carro - 7 juli 2011 22:45

Idag är det inte alls mkt som har hänt.

Jag var iväg i morse o lämnade barnen, Melissa ville inte riktigt gå eller något annat. Hon var inte på sitt bästa humör. Men innan bussen så blev det kanon bra.  Tyvärr så hade Nille glömt vagnen på dagis.  Så jag fick ju bära Cleo hela vägen. Jobbigt, han är ju en tungviktare. Men det gick bra. Dock så fick jag så jävla ont i mellan gärdet på vägen till dagis när jag bar Cleo. Han vägrade ju som vanligt gå ner. Så det var bara att bära o hoppas på det bästa.

Men i alla fall, allt gick bra o lämna dom o när jag kom hem så gick jag o la mig igen. Det var helt underbart skönt. Somnade gott o vaknade vid 11-11.30 Sedan så har det bara varit en seg dag. Gick till affären o sedan så kom vi hem o gjorde ingenting. Timo satte sig o spela o jag gjorde en äppelpaj som tydligen blev lyckad. 



Annars så har vi faktiskt inte gjort ett skit. Har bara tagit det lugnt. Jag somnade som vanligt på soffan, vet inte om det är värmen som gör de eller om de är något annat att jag är så jävla trött. Fattar inte..  Men i alla fall så nu sitter vi o kollar på film efter att ha haft vårat första vatten krig. Vilket jag misstänker att det inte kommer att vara det sista. Nej nu ska jag kolla på filmnen. Ha en bra kväll..

Ovido - Quiz & Flashcards