Jag och mitt liv

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Carro - 11 juli 2011 19:49

Idag är det verkligen inte mkt som har hänt. Melissa har kollat i genom några filmer o jag har plöjt i genom 2 st böcker. Jag vet, det är fint väder men ibland är de riktigt skönt att inte göra någonting. Just nu så har jag precis ätit o sitter/ligger o kollar när Timo sitter o spelar Zelda. Melissa har precis åkt till Nicke o Maria o ska vara där tills på onsdag. Sen kommer hon återigen hem till oss. På torsdag ska jag även hämta hit Cleo o lite annat smått o gott. Lite kläder till barnen o leksaker.

Melissa fyller ju år på onsdag. Men jag som är hennes mamma har inte hört om de är någon som är intresserad att komma. Men o andra sidan så ska kalaset hållas hos Nicke o Maria men ändå.. Lite trist men så är de..


Nej nu ska jag kolla film o äta gott.. Men vi hörs

Ovido - Quiz & Flashcards