Jag och mitt liv

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Carro - 4 augusti 2012 19:18

Jag hatar att de alltid kommer att finnas folk som får mig att må så jävla dåligt, som en som bara snyltar, som bara lever på andra. Som inte förstår att jag söker jobb, inte vill ha barn med flera olika personer utan att även jag söker kärleken.. Men att 2 personer kan göra mig så jävla ledsen (förutom mina barn) är fan inte kul!! Och att dom 2 inte fattar något.. Fattar att dom sårar mig... Men o andra sidan kan de vara så att dom vet men skiter i de och/eller mår bra av de eller tycker att de är kul.................. :(

Av Carro - 4 augusti 2012 11:26

Bilderna är från akvaria eller vad de heter som är uppe i stockholm. Hade en kul eftermiddag igår med T, J och vb :D

Tack vänner för att ni finns <3

Ovido - Quiz & Flashcards