Jag och mitt liv

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Carro - 10 augusti 2012 17:45

Ja han har fan börjat klättra överallt...

Av Carro - 10 augusti 2012 10:04

Här sov Cleo från 4-5 till 06:50 :D

Det är tur att man har extra madrasser som ligger. Natten har varit som den har varit. Inte bara pga Cleo denna gång utan att även jag hade skit svårt att slappna av och sova. Rastlösheten man brukar känna i benen kände jag i vänster hand och handled nästan hela natten. Skit skumt.. Jag gick och la mig ganska tidigt i går just för att jag var sååå jävla trött. Men inte fan kunde man somna. Jag somnade vid 6 i morse. Cleo vaknade vid 24 och sedan igen vid 2-3 där någonstans. Han somnade som en stock i min säng men jag upptäckte ganska fort att så skulle jag aldrig kunna sova så jag hämtade madrasserna under barnens säng. Och där sov Cleo hur bra som helst. Tror han söker väldigt mkt närhet just nu.
Just nu är barnen på dagis/fridtids. Och jag sitter här och funderar om jag ska gå o vila en stund eller om jag ska dra igång dammsugaren. Som de ser ut just nu så kommer jag nig vila en stund och dammsuga sen. Antingen efter jag hämtat barnen eller innan.

Annars vet jag inte alls vad som händer, vet inte vad som händer alls i helgen. Ända dagen i helgen som man egentligen har säkrad är söndagen då barnen åker till sina fäder.. Men annars får man improvisera. Man gör de man gör lixom.

Nej nu blir de vila lite, så vi hörs :D

Ovido - Quiz & Flashcards