Jag och mitt liv

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Carro - 6 augusti 2012 19:11

Ja, frågan är vad man ska säga om denna dag. Det har gått jätte bra för Melissa på fridtids. Nicke har varit med Melissa idag och han lämnade henne en liten stund för att se hur det skulle gå. Men allt gick tydligen jätte bra. Men detta är ju bara sommar fridtids som dom har innan skolan och det "riktiga" fridtids börjar. Men jag tror inte att det kommer att vara några problem. Men imorgon är det min tur att vara med men i vissa fall så har ju jag svårare att slappna av än vad Nicke har. Men det går nog bra.
För Cleo gick de jätte bra för, han ville inte riktigt släppa mig men efter en stund så var de inga problem och det hade bara hänt en liten olycka idag. Han har ju slutat med blöja eller han har bara blöja när han sover.
Men han är så duktig..
Är så stolt över mina älskade barn trots att dom kan vara en pain in the ass men det är ju bara barn. Och det är dessutom MINA barn och jag ÄLSKAR dom av hela mitt HJÄRTA!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards