Jag och mitt liv

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Carro - 11 augusti 2012 11:55

Väntar på att Madde ska höra av sig så man kan gå till lekparken.. Så barnen kan få springa av sig.

Rokias boll är nu trasig tack vare Melissa. :( Hon tappade bollen trots att jag har sagt 100 ggr minst att hon måste låta henne vara men inte fan kan hon lyssna. Jag förstår det är spännande men man blir lite less.. Så nu blir de att köpa en ny för Melissas pengar.. Nej, nu ska jag fortsätta vänta :D

Av Carro - 11 augusti 2012 09:09

Natten har väl varit lite bättre faktiskt. Skönt måste jag säga :D Men just nu är jag skit trött. Men men.. Barnen leker och röjer på deras rum och jag sitter och dricker kaffe i min ensamhet. Jag har ingen aning om vad man ska hitta på idag. Ut och leka ska vi göra i alla fall.. Hoppas bara att vädret håller i sig. Barnen ska även bada idag/ikväll. Annars vet jag inte alls vad som händer. Blir väl för övrigt lugnt. Kanske får man något sällskap.. Man kan ju hoppas i alla fall :)

Mina föräldrar är för övrigt på väg till Grekland. Lyx tycker jag men våran familj har alltid varit så.. Ända sen jag var barn så har vi varit utomlands en gång om året. Visst saknar jag de. Det är ändå ca 7-8 år sen jag var utomlands och jag saknar det. Att sitta ute på balkongen när man kommer fram, eller efter en dusch. Jag har ju en bad olja här hemma från mamma och pappa eftersom jag har ett badkar. När jag känner doften från den så hamnar jag utomlands. Alla minnen, allt kul.. Jag hoppas att mamma och pappa får en bra resa. Spec oxå eftersom de verkar vara sådana oroligheter i Grekland..

Nej, nu ska jag läsa lite och sen blir de väl frukost för barnen..

Ovido - Quiz & Flashcards