Jag och mitt liv

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Carro - 9 augusti 2012 08:23

Tycker denna text är så mycket bättre än tro, hopp och kärlek !!

Av Carro - 9 augusti 2012 08:19

De var ett tag sen man skrev något. Snart bär de av till dagis/fridtids. Sen ska jag förbi en bekant och hämta 2 böcker :D efter de ska jag fan hem och lägga mig en stund. Natten har varit jävlig. Vet inte alls vad som har hänt med Cleo. Han vill att jag ska sitta på soffan på kvällen när dom ska somna annars kommer han upp hela tiden och så fort man går och lägger honom igen så galskriker han rakt ut. Sen i natt så vaknade han vid 24 ca. Och vägrade somna om. Fick han att somna om vid 3-4 i natt.. Är så jävla trött kan jag säga.. Men det blir dagis idag för honom ändå. Han blir ju inte trött av att vara hemma utan han blir ju tröttare av att vara på dagis och leka.

Det går jätte bra för Melissa på fridtids, hon har hittat kompisar och kommer ihåg vad fröknarna heter. Så det har verkligen gått kanon bra.. Så skönt. Hoppas att de går bra den 20 oxå men då är de bara att man får ännu mera info. Hon börjar ju skolan då. :D och vad jag vet så ser hon fram emot de. Men skolväska och allt.. Haha

Nej nu måste vi åka iväg men vi hörs

Ovido - Quiz & Flashcards