Jag och mitt liv

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Carro - 21 augusti 2012 09:11

Katten på bilden är lilla Skrållan. :) Att vara trött är bara förnamnet just nu. Hade lite problem att somna igår då tankarna vandra åt annat håll och att jag dessutom hade en härlig konversation men en person.. :D
Måste erkänna att jag trodde aldrig att vi skulle börja snacka som vi gör. Men de är alltid kul med överraskningar..
Dessutom är det jävligt kul att förvåna andra.. Hihi

Igår var jag och barnen iväg o bada med några kompisar. Det var faktiskt jävligt skönt i vattnet när man väl kom i. Tydligen så fick jag höra att utsikten var bra.. Hahahahaha
Sen kom ligan upp på kaffe och efter dom åkt så passade jag på att kolla genom Melissas papper från skolan, och där är verkligen 101 frågor.. Fan blir ju knäpp.. Pappa och bror blev/blir i alla fall kontakt personer till Melissa om jag och Nicke inte svarar. Eftersom dom alltid kan ha telefonen på sig och dessutom så jobbar dom nära.

Känner mig duktig, gick hem från skola och dagis idag.. Visst det är ingen jätte lång promenad men de är ändå en promenad. Dessutom så gick jag i en rask takt.. Jävligt skönt faktiskt :D Nej, nu ska jag sätta mig och läsa. Om nu jag kan hålla tankarna i styr.. :P

Ovido - Quiz & Flashcards