Jag och mitt liv

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Carro - 7 november 2013 14:28

Jag vet egentligen inte vart jag vill komma med detta inlägg men jag känner att jag måste få skriva av mig.

Just nu är min man på väg till Småland och jag vet att han älskar att vara där nere och ja skulle aldrig hindra honom från att åka. Kanske om jag skulle vara hög gravid men det kommer ju inte hända än på ett tag om det ens händer.

Men i alla fall när han åkte så brast det bara. Tårarna rinner och hjärtat gör ont.

Självklart så är det bra att vara ifrån varandra och hitta på saker utan den andra parten men just nu för tillfället så känns det som att vi är mer ifrån varandra än vad vi är med varandra med tanke på hans jobb.

Jag är inte bitter eller nåt sånt, som jag skrev förut att självklart så ska han åka (vilket han har gjort) och självklart så ska han jobba. Men jag måste oxå få känna mig ledsen, låta tårarna rinna trots att det kanske är löjligt osv..

 

Tack o lov så är helgen ganska uppbokad. Imorgon ska jag lämna Melissa i skolan och sen så ska jag hem o tvätta. Hat tvättstugan mellan 10-13 och därefter funderar jag på om jag ska åka ut till mina föräldrar. Det är inget som är bestämt och jag vet inte ens om jag skulle sova där men vi får se.

Och på lördag, om inga planer ändras så ska jag o Madde ha en tjej middag. Utan barn o gubbar o bara vara vi.. =)


Och på söndag kommer mina barn hem samt Fredde. Men just nu så känns söndagen såååååååååååååååå långt bort trots att man vet att dagarna går fort. Är ju eftermiddag nu lixom.. Och vid 4 så ska jag hämta Melissa. Sen är de ju matlagning osv.. Ska duscha Melissa idag oxå hade jag tänkt..


Nej nu ska jag sätta mig i soffan en stund och tycka synd om mig själv..

Ha de

Av Carro - 7 november 2013 12:27

Idag är det torsdag och jag har väl hittills inte gjort så mkt. Jag har bakat citron muffins som jag inte har någon aning om hur dom smakar eftersom jag inte äter sånt men älskar och baka. Känns lite irriterande faktiskt.. Men men.. Sen har jag diskat och ska snart diska de jag bakade med. Städat badrummet och kattlådorna så nu har dom fin o fräsch kattlåda. Frågan är tyvärr bara hur länge :)
Ska snart dammsuga resten av lägenheten tänkte jag.
Just nu skulle jag så gärna vilja ha en byrå av nå slag så jag kan lägga in alla Cleo's kläder. Men alla som jag skrev eller ringde till var sålda. Trist att dom inte kan skriva de då.
Den som Cleo har nu får inte alla hans kläder plats i :( Fast de är ju kanske inte så konstigt eftersom de är en tv-bänk från början.
Så är de någon som har för billig peng så kan ni väl ropa :)

Nej innan jag sitter här för länge i soffan så ska jag bli klar nu innan kl 15 samt ut o kasta skräp.. Så skynda skynda :P

Bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards