Jag och mitt liv

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Carro - 12 november 2013 19:28

Dom har sina goda studer oxå o ibland kan man fan bli helt knäpp.. Helt galen helt enkelt..
Men jag är glad att vi skaffade dom, samtidigt som man blir ju lite låst eftersom man inte kan åka iväg mer än knappt en helg om man ej har kattvakt :) Men sånt brukar lösa sig eller så får man helt enkelt lösa det.. Man visste ju ändå att man skulle bli lite låst när man skaffa dom så det är inget att klaga över :)


Annars så har jag börjat med något som kanske kanske kanske kan få mig att må lite bättre.. Jag har börjar igen att skriva. Inte bara här på bloggen utan mer privat. I en bok..
Skriver om allt jag varit med om, som tex mobbningen i skolan o när o hur jag fick mina barn tex.. Som sagt, mitt liv.. Hoppas att det funkar om inte annat så har jag försökt.. Nej nu ska jag fortsätta skriva här när mina barn ligger o ska sova :)
Ha de :P

Ovido - Quiz & Flashcards