Jag och mitt liv

Alla inlägg den 25 november 2013

Av Carro - 25 november 2013 12:54

Att det kan vara så kul att titta på sin bror när han leker med ett liiiitet litet blad från en blomma. =) Dom är bra söta ibland. Tyvärr så kunde jag inte ladda upp en video men en bild funkar lika så =)


 


Just nu så håller diskmaskinen på o går och jag sitter här. Tänkte att jag skulle baka lite sen men har lite besluts ångest om vad jag ska baka. Funderar på hallon grottor men samtidigt så funderar jag på typ muffins men vaniljstång eller om jag ska baka en banan kaka.. Ja jag har många idéer men jag har inte bestämt mig om vad.


Annars då? Jodå, allt flyter på som vanligt. Har som vanligt sökt jobb.. Ska be Fredde hjälpa mig att scanna (?) mina betyg eftersom jag alltid glömmer att köpa ett frimärke.. Ja, det är inte bra när minnet sviker..

Nej jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva..

Men nu vet ni detta i alla fall =)

Ovido - Quiz & Flashcards