Jag och mitt liv

Alla inlägg den 20 november 2013

Av Carro - 20 november 2013 19:24

Ja man kan mer eller mindre säga att katterna bytt plats. Förut var det Fritz som följde mig överallt nu är det Zingo :) Fast han är så go och håller alla som är på toa sällskap.. :P

Just nu ligger Melissa och sover o jag ska snart hoppa in i duschen tänkte jag. Morgonen för oss började precis som vanligt. Bråk bråk och mera bråk.. Men efter att jag hämtar henne så har allt varit bra. Förutom då att man fick tjata lite ang maten. Gubben kommer inte hem ikväll utan han kommer någongång i natt eller i morgon bitti. Jag är säker på att han är trogen men har kommit på de att han har det bästa jobbet egentligen för att vara otrogen. :) Man vet att asfalt är mkt jobb så han kan ju skylla på jobbet då jag aldrig vet när han slutar :) Men jag litar på min man <3 Och älskar honom massor.

Nej, jag ska hoppa in i duschen nu och sedan sätta mig i soffan o bara dega :) Vill dock mysa med min man..
Men de får vänta tills imorgon.. Ser verkligen fram emot imorgon.. Det ska bli så kul ;)

Ovido - Quiz & Flashcards