Jag och mitt liv

Alla inlägg den 15 november 2013

Av Carro - 15 november 2013 09:26

Ja de är ju tur att den funkar som den ska när det tydligen fortfarande är problem med pendeltågen..

Har precis lämnat Melissa på skolan, trots sovmorgon på fredagar då Melissa börjar klockan 9 så var bege barnen uppe vid 6 i morse.. Fan började nästan grina.. Är så trött, vet inte alls vad det är med mig.
Cleo är hemma med Fredde så jag slapp i alla fall ha med honom. Ganska skönt att ha lite tid för mig själv.. Dock är de ingen värme ute..

Satt o läste lite igår på nätet dum som man är och kollade lite ang mina P-piller.. Det visade sig att man inte skulle äta dom om man hade migrän med aura.. Fattade inte vad det betydde så jag googlade.. Läste och de visade sig om jag ska gå på de att jag har migrän med aura.. Så jag måste göra en utredning ang min migrän.. Vet bara inte riktigt vart jag ska vända mig.. Står ju fortfarande skriven i Södertälje på Scania hälsan.. Eller om jag ska ringa hit någonstans i Farsta.. Jag får ringa runt och kolla.. Nej nu ska jag röra mig hemåt till en del av min familj :)

Ovido - Quiz & Flashcards