Jag och mitt liv

Alla inlägg den 19 november 2013

Av Carro - 19 november 2013 15:16

Detta med läxor börjar icke gå så bra med Melissa. Spec detta med att lära sig skriva.. Detta med att lära sig hur det ser ut och hur man skriver bokstäver.. Just nu så sitter hon och ska göra läxan men allt är mer spännande. Vad jag gör, vad katterna gör, vad blir det för mat, när Fredde kommer hem, när ska hon till sin pappa osv..


Ja, själv håller jag på en grytan som ska koka i ca 2 timmar..

Sen funderar jag på att göra kokos toppar som Fredde har beställt.. Hhhmm, ja vi får se hur det blir..



Av Carro - 19 november 2013 10:18

Gick upp till komsum en sväng här i Farsta. På vägen tillbax så möter jag 3 tjejer som går och delar på en cigg..

En av dom tappar den lite längre bort och det ända jag hör är nej, ta upp den igen..


Vilket fick mig att skratta lite. Och fick mig att fundera om man gick så där när man inte kunde köpa ut egna cigg utan man fick fråga någon på vägen om denna antingen kunde köpa ut eller om man kunde få tigga en cigg.. Men att göra som dom gjorde tror jag aldrig att jag har gjort. Alltså fått typ panik för att man tappar ciggen..


Men vem vet, det är ändå ett tag sen.. Så jag minns fakiskt inte. Det jag minns är att jag var en av dom första på skolan som började röka samt att när jag tog mitt första halsbloss så började jag hosta nåt så förbannat.. haha


Jag gjorde lite fel lixom =) Men det gick ju bra tillslut.. haha


Just nu försöker jag ist sluta röka, vissa dagar är så jävla jobbiga så jag vet inte alls vad jag ska göra men jag tar mig i genom dagen. Det är lite lättare när Fredde är hemma och när man inte har några barn.. Då behöver man inte vara rädd för att skälla ut dom får något som dom inte ska ha.. Men det är fan skit jobbigt.. Vill baka och göra massa annat men orkar inte.. det är så jävla mkt som sätter emot en just nu... gaaaahhhhh....

Ovido - Quiz & Flashcards